FAQ
Data opublikowania:WYSYŁKA I DOSTAWA
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Jakie są opcje i koszty dostawy?
Gdzie można odebrać osobiście zamówienia?
Jeśli zamówię dwie rzeczy w dwóch osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
PŁATNOŚCI
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?
ZAMÓWIENIA
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Czy mogę zwrócić zamówiony Towar?
Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?
REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jaki jest czas realizacji zamówień?
Realizacja zamówień zwykle trwa do 24 godzin (w dni robocze). W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
- w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
- w przypadku przesyłki pobraniowej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.
Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
- w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym
- w przypadku przesyłki pocztowej, dostawa zazwyczaj realizowana jest w terminie 1-3 dni roboczych.
Jakie są opcje i koszty dostawy?
Szczegółowe informacje dotyczące aktualnie dostępnych form i kosztów dostaw są zawarte w zakładce "Warunki dostawy" https://godanparty.pl/warunki-dostawy,18
Gdzie można odebrać osobiście zamówienia?
Usługa odbioru osobistego jest dostępna tylko okresowo - jeśli opcja ta jest dostępna w koszyku to zamówienia można odebrać w dwóch naszych punktach:
Ożarów Mazowiecki
Poznańska 138
05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. 22 721-04-36, 513-101-789
Godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-16:30
Warszawa
Dźwigowa 43
02-437 Warszawa
tel. 228634807
Godziny otwarcia: pn-pt: 10:00-18:00, sb: 10:00-15:00
Jeśli zamówię dwie rzeczy w dwóch osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Tak, jeżeli nie zostały one jeszcze wysłane możemy je połączyć w jedną przesyłkę.
Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?
Niestety nie pakujemy zamówień na prezent.
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
Tak, przesyłki zagraniczne wysyłamy Pocztą Polską.
PŁATNOŚCI
Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Tak, przy składaniu zamówienia, wystarczy wybrać opcję faktura i podać wymagane dane.
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Przelewem na wskazane konto.
Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?
Numer konta PKO S.A. 65 1240 5934 1111 0010 7902 6636, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.
Jakie są formy płatności?
Zamówienia można opłacić zwykłym przelewem, przelewem przez PayU, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera.
ZAMÓWIENIA
Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?
Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienie jednorazowe".
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.
Jak zmienić moje zamówienie?
Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.
Jak anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować z poziomu swojego konta, w szczegółach danego zamówienia, lub po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym.
Czy mogę zwrócić zamówiony Towar?
Tak, zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni – szczegółowe informacje zawarte są w zakładce: https://godanparty.pl/zwroty-reklamacje,17
Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić z poziomu konta Klienta w zakładce "zamówienia"
Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?
Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres reklamacje@godan.com.pl, wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.
REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Aby odzyskać utracone hasło proszę skorzystać z opcji przypomnienia pod linkiem: https://godanparty.pl/przypomnienie-hasla,10
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienia jednorazowego" – bez zakładania konta.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Rejestracji można dokonać w zakładce: https://godanparty.pl/rejestracja,5
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto.