FAQ

Data opublikowania:

WYSYŁKA I DOSTAWA

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Realizacja zamówień zwykle trwa do 24 godzin (w dni robocze). W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
- w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
- w przypadku przesyłki pobraniowej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.

Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
- w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym
- w przypadku przesyłki pocztowej, dostawa zazwyczaj realizowana jest w terminie 1-3 dni roboczych.

Powrót

Jakie są opcje i koszty dostawy?

Szczegółowe informacje dotyczące aktualnie dostępnych form i kosztów dostaw są zawarte w zakładce "Warunki dostawy" https://godanparty.pl/warunki-dostawy,18

Powrót

Gdzie można odebrać osobiście zamówienia?

Usługa odbioru osobistego jest dostępna tylko okresowo - jeśli opcja ta jest dostępna w koszyku to zamówienia można odebrać w dwóch naszych punktach:

Ożarów Mazowiecki
Poznańska 138
05-850 Ożarów Mazowiecki
tel. 22 721-04-36, 513-101-789
Godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-16:30

Warszawa
Dźwigowa 43
02-437 Warszawa
tel. 228634807
Godziny otwarcia: pn-pt: 10:00-18:00, sb: 10:00-15:00

Powrót

Jeśli zamówię dwie rzeczy w dwóch osobnych zamówieniach, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak, jeżeli nie zostały one jeszcze wysłane możemy je połączyć w jedną przesyłkę.

Powrót

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Niestety nie pakujemy zamówień na prezent.

Powrót

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, przesyłki zagraniczne wysyłamy Pocztą Polską.

Powrót

PŁATNOŚCI

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Tak, przy składaniu zamówienia, wystarczy wybrać opcję faktura i podać wymagane dane.

Powrót

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Powrót

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Przelewem na wskazane konto.

Powrót

Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer konta PKO S.A. 65 1240 5934 1111 0010 7902 6636, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Powrót

Jakie są formy płatności?

Zamówienia można opłacić zwykłym przelewem, przelewem przez PayU, za pobraniem lub gotówką przy odbiorze przesyłki u kuriera.

Powrót

ZAMÓWIENIA

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?

Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienie jednorazowe".

Powrót

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Powrót

Jak zmienić moje zamówienie?

Aby zmienić zamówienie poprosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

Powrót

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować z poziomu swojego konta, w szczegółach danego zamówienia, lub po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym.

Powrót

Czy mogę zwrócić zamówiony Towar?

Tak, zwrot towaru możliwy jest w ciągu 14 dni – szczegółowe informacje zawarte są w zakładce: https://godanparty.pl/zwroty-reklamacje,17

Powrót

Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić z poziomu konta Klienta w zakładce "zamówienia"

Powrót

Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?

Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres reklamacje@godan.com.pl, wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.

Powrót

REJESTRACJA

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

Aby odzyskać utracone hasło proszę skorzystać z opcji przypomnienia pod linkiem: https://godanparty.pl/przypomnienie-hasla,10

Powrót

Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienia jednorazowego" – bez zakładania konta.

Powrót

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Rejestracji można dokonać w zakładce: https://godanparty.pl/rejestracja,5

Powrót

Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

Edycja danych możliwa jest po zalogowaniu się na swoje konto.

Powrót