Nakrycie głowy ZAKONNICY

Kod towaru: 01096

Cena: 19,90 PLN
Darmowa wysyłka Darmowa wysyłka od 100 zł
Sklepy z Balonami Zapytaj czy dostaniesz ten produkt w: Warszawie, Wrocławiu.
 
Nakrycie głowy ZAKONNICY

Nietypow przebraniee, lecz każdemu bardzo dobrze znane!
Czarny welon stanowiący nakrycie głowy zakonnicy
Jest on usztywniony pianką przy głowie

Obwód: ok. 56 cm
Długość welonu: ok. 59 cm

Strój zakonnicy jest jednym z najłatwiejszych do przygotowania kostiumów, a zarazem takim, który na każdej imprezie budzi największe emocje! Wystarczy znaleźć w szafie czarną, długą sukienkę i zaopatrzyć się w kornet zakonnicy, czyli charakterystyczne nakrycie głowy zakonnicy! Tego typu gadżet imprezowy będzie świetnie wyglądał nie tylko jako element stroju, ale również samodzielnie. Czarny welon jest usztywniony pianką przy głowie, dzięki czemu bez problemu będzie trzymał podczas całonocnej zabawy. Kostium zakonnicy sprawdzi się jako przebranie na Halloween, imprezę przebieraną, a nawet wieczór panieński! Dzięki nakryciu głowy zakonnicy możesz wyglądać przerażająco, jak postać z horroru lub… kusząco, wszystko zależy od Ciebie i stroju jaki założysz do kornetu zakonnicy!
W magazynie16 szt.
Kod towaru01096
Potrzebujesz większą ilość?
Jeśli potrzebujesz zakupić większą ilość produktu niż jest aktualnie dostępna w sklepie zadzwoń do nas (513-101-789) lub napisz (godanparty@godan.pl).
Sposób dostawy Płatność przez PayU Płatność przelewem tradycyjnym Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze
Paczkomat InPost
Dostawa gratis od 100,00 zł
11,90 zł 11,90 zł -
Przesyłka kurierska
Dostawa gratis od 100,00 zł
12,90 zł 12,90 zł 17,90 zł
Przesyłka pocztowa
Poczta Polska
Dostawa gratis od 100,00 zł
11,90 zł 11,90 zł -
  • Realizacja zamówień w 48h*
  • Lider branży, szeroka oferta
  • Darmowa wysyłka już od 100zł!
  • Bezproblemowe zwroty!
* Wysyłka zamówienia w dniu zamówienia lub w kolejnym dniu roboczym.
Gwarantujemy bezproblemowe zwroty!

Jeżeli:

  • macie Państwo obawy o kolor produktu,
  • boicie sie, czy rozmiar stroju będzie odpowiedni,
  • z jakiegoś powodu produkt nie będzie spełniał Państwa oczekiwań,
możecie go Państwo do nas odesłać.
Macie 14 dni na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny - my zwrócimy pieniądze.

Po szczegółowe informacje, zapraszamy do działu Zwroty i reklamacje.

  • polecam,ekspresowa dostawa

  • Super

  • polecam i to bardzo, nie trzeba wstępować do zakonu

  • Świetnie przebranie! :) byłam gwiazdą wieczoru haha :D

  • Najlepsze przebranie sezonu :) może nie super wygodne w noszeniu, ale ogólnie the best

  • Bardzo fajny i tani sposób na przebranie. Wysyłka ok, szczególnie w świątecznym czasie.

Dodaj opinię:

Waga
0,058 kg
Kod towaru
01096
EAN
8712026010964

Produkty z tej samej kategorii

Wróć do góry!